Mooie merken tot leven brengen

Het tot leven mogen brengen van mooie merken voelde nooit als werk,
maar als mijn eigen passie die ik mocht ontplooien in de ontwikkeling van geweldige campagnes en merkplannen.

01

Mijn Visie

Essentieel in een samenwerking zijn oprechtheid en authenticiteit. Dit zijn kernwaarden die ik belangrijk vind. Mijn jaren werkervaring hebben mij geleerd dat korte lijnen en effectief communiceren de sleutels zijn tot een prettige samenwerking.
Door mijn creativiteit zal ik altijd zaken visualiseren en breng ik graag complexe vraagstukken tot leven. Daar ligt dan ook direct mijn kracht. Iets wat complex is of lijkt inzichtelijk maken om daar vervolgens concrete acties en processen aan te koppelen.

02

Mijn ervaring

Met ruim een decennium aan diverse werkervaringen binnen de commerciële marketing en merkbeleving voor topmerken zoals Absolut Vodka, Perrier-Jouët Champagne, CHANEL en Coca-Cola, zie ik mijzelf als een bevoorrechte expert. Het tot leven mogen brengen van deze mooie merken voelde nooit als werk, maar als mijn eigen passie wat ik mocht verwezenlijken in de ontwikkeling van geweldige campagnes en merkplannen.

03

Mijn passie

‘Wie handelt vanuit passie, heeft geen werk maar een leven’

Van jongs af aan ben ik een echte verhalenverteller. Zowel verbaal als non verbaal. Het overtuigen en meenemen van mensen in mijn verhaal zat er al vroeg in.

Passie voor het vak.

Het samenbrengen van verschillende afdelingen, teams aansturen & verder ontwikkelen zijn de laatste jaren een rode draad door mijn carrière geweest. Echter, ook in het autonoom werken heb ik de nodige ervaring.

Naast mijn gedrevenheid om opdrachten te laten slagen verlies ik nooit de details uit het oog. Mijn creatieve mindset, interesse voor uitdagingen en oplossingsgerichtheid zijn drijfveren die zorgen voor een snelle, adequate opvolging & afhandeling.